Ian Somerhalder Balkan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

What do you want from me?

+7
Carla Elisabeth
WickedGames
NinaTheVampire
heyMcqueen
Bassgirl
Chèri
kitten.
11 posters

Idi na stranu : 1, 2, 3, 4, 5  Sledeći

Ići dole  Poruka [Strana 1 od 5]

1What do you want from me? Empty What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 5:57 pm

kitten.

kitten.
Sexiest Beast
Sexiest Beast

^^

2What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 5:58 pm

Chèri

Chèri
Moderator
Moderator

Kada si dobila prvu jedinicu? XD

3What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 5:59 pm

kitten.

kitten.
Sexiest Beast
Sexiest Beast

U 7 razredu xD Nastavnica fizike se naljutila, i svima nam upisala 1 u dnevnik. Krava -.-

4What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:00 pm

Bassgirl

Bassgirl
Ian's Lady
Ian's Lady

Bježiš li sa sati?

5What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:02 pm

kitten.

kitten.
Sexiest Beast
Sexiest Beast

Ne, jer nikad nismo uspeli da pobegnemo, pa smo se rešili toga. XD

6What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:04 pm

Chèri

Chèri
Moderator
Moderator

Nastavnik čega ti je razredni?

7What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:05 pm

kitten.

kitten.
Sexiest Beast
Sexiest Beast

Srpskog jezika HAPPY

8What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:06 pm

Chèri

Chèri
Moderator
Moderator

Kada bi imala ceo dan da radiš šta želiš, šta bi radila? VERRY HAPPY

9What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:09 pm

kitten.

kitten.
Sexiest Beast
Sexiest Beast

Nemam pojma SHOCKED
Uživala bar jednom u životu XDDD

10What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:09 pm

heyMcqueen

heyMcqueen
Administrator
Administrator

Omiljeni smajli? XD

http://www.iansbalkan.com

11What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:10 pm

kitten.

kitten.
Sexiest Beast
Sexiest Beast

xD mi je omiljeni XDDD

12What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:11 pm

Chèri

Chèri
Moderator
Moderator

To smo provalili XD
Da li si sujeverna?

13What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:12 pm

heyMcqueen

heyMcqueen
Administrator
Administrator

Mislim na smajli smajlijom sa foruma? XD

http://www.iansbalkan.com

14What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:13 pm

Bassgirl

Bassgirl
Ian's Lady
Ian's Lady

Plačeš li kad gledaš neki film?

15What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:14 pm

kitten.

kitten.
Sexiest Beast
Sexiest Beast

@Irena - Noup xD
@Adel' - nuu
@Marija - zavisi koji gledam VERRY HAPPY

16What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:15 pm

Bassgirl

Bassgirl
Ian's Lady
Ian's Lady

Koji si zadnji film gledala?

17What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:17 pm

Chèri

Chèri
Moderator
Moderator

Šta misliš, da li znaš da pevaš? VERRY HAPPY

18What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:20 pm

kitten.

kitten.
Sexiest Beast
Sexiest Beast

@Marija - Ne sećam se imena xD Kasno sam ga gleda sinoć, pa se ne sećam OUCH
@Irena - po suđenju ostalih, i po suđenju profesora muzičke kulture, mislim da znam. Čak su hteli da me šalju i na Đurđevdanski, ali ja nisam htela jer nemam takav glas baby i ne volim nepovezane pesme o dečjoj ljubavi i o slobodi XD

19What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:28 pm

Chèri

Chèri
Moderator
Moderator

Imaš li najbolju drugaricu?

20What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 6:34 pm

kitten.

kitten.
Sexiest Beast
Sexiest Beast

Imala, više ne XD

21What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 7:16 pm

Bassgirl

Bassgirl
Ian's Lady
Ian's Lady

Sviđa li ti se rpg i koliko su ti likovi vjerodostojni?

22What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 7:18 pm

NinaTheVampire

NinaTheVampire
ISF Supporter
ISF Supporter

Saro pto si ti blentuša moja? ahahah VERRY HAPPY <3

23What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 7:21 pm

kitten.

kitten.
Sexiest Beast
Sexiest Beast

@Marija - Ne da mi se sviđa, već je najsavršeniji rpg na celoj planeti. Da ne bi mene i moje ideje da se otvori rpg, ne b' se ovo ništa desilo XD
@Nin'ce - Ni sama ne znam što sam blentuša XDD <33

24What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 7:30 pm

Bassgirl

Bassgirl
Ian's Lady
Ian's Lady

Čestitam na ideji!
Voliš li pisati?

25What do you want from me? Empty Re: What do you want from me? Uto Sep 06, 2011 7:37 pm

kitten.

kitten.
Sexiest Beast
Sexiest Beast

Hvala HAPPY
Mhm, obožavam VERRY HAPPY

Sponsored content



Nazad na vrh  Poruka [Strana 1 od 5]

Idi na stranu : 1, 2, 3, 4, 5  Sledeći

Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu